•  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Rozwiązanie umowy z T mobile.
Autor Wiadomość
Muzlag 



Klient BT: UTorrent
Wiek: 20
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 1395
Skąd: z kosmosu
Piw: 850
Wysłany: 2012-02-29, 12:00   Rozwiązanie umowy z T mobile.

Musze rozwiązac umowę z T mobile czy ktoś widział wzór takiego dokumentu?
_________________
 
 
 
Lateralus 



Klient BT: UTorrent
Wiek: 14
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 3016
Piw: 2541
Wysłany: 2012-02-29, 12:21   

Pewnie wystarczy zwykłe wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

:arrow: http://umowy.wieszjak.pl/...WZOR-UMOWY.html
  
 
 
Na piwo dla autora powyższego posta dotychczas zrzucili się:
  Muzlag
Muzlag 



Klient BT: UTorrent
Wiek: 20
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 1395
Skąd: z kosmosu
Piw: 850
Wysłany: 2012-02-29, 12:24   

Pewnie wystarczy. Dzięki Lat.
_________________
 
 
 
qawert

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 1013
Piw: 245
Wysłany: 2012-02-29, 12:29   

Muzlag,

jak nikt nie poda wcześniej jakiejś nowej informacji "z pierwszej ręki", to dziś dam Ci info, tylko trochę później.
  
 
 
Wesoł 
[]D [] []V[] []D



Wiek: 24
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 3749
Skąd: [||||____] 40%
Piw: 1870
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2012-02-29, 12:30   

dokladnie tak, wysylasz im do tej siedziby na jerozolimskich i przysla potwierdzenie. sam neidawno to robiłem, tyle ze druk sobie wzialem z salonu, bo oczywiscie tego tam nie mozna zalatwic od reki.
_________________

Dołącz do teamu t.o!|pajacyk.pl|Sprawdź swój sprzęt! NOWE ZAWODY! nie bądź pokraka - używaj subBlacka! usemlow.pl
Proszę nie pisac mi PW dot. serwisu - interesuje mnie to jak zeszłoroczny śnieg na Podlasiu :F
 
 
qawert

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 1013
Piw: 245
Wysłany: 2012-02-29, 12:31   

Jeżeli możesz, to podaj tylko informację czy to jest klient indywidualny czy biznesowy, bo może będzie mieć to jakieś znaczenie.
 
 
Muzlag 



Klient BT: UTorrent
Wiek: 20
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 1395
Skąd: z kosmosu
Piw: 850
Wysłany: 2012-02-29, 12:37   

indywidualne indywiduum czyli ja :P
_________________
 
 
 
qawert

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 1013
Piw: 245
Wysłany: 2012-02-29, 14:37   

Tak więc się dowiedziałem że:

- do wypowiedzenia umowy nie potrzeba specjalnych druków
- można to zrobić na zwykłej kartce papieru lub po części (dokonując niewielkiego poszerzenia) skorzystać z tego co podał Lateralus
- w treści należy podać hasło abonenckie, nr telefonu i dane osobowe
- przy opcji samodzielnego wysyłania zrobić to na adres znajdujący się na fakturze (listem poleconym)
- można też dostarczyć do salonu firmowego lub jakiegokolwiek innego salonu T-Mobile
- w przypadku tej opcji wyżej, koniecznie wziąć potwierdzenie
- oczywiście w treści nie potrzeba się tłumaczyć dlaczego (choć ja kiedyś w innej sieci to zrobiłem bo mnie wnerwili złodzieje)

Z kolei moje pytanie do Was (oczywiście jeżeli nie jest to jakąś tajemnicą :wink: ), z jakiego powodu opuściliście/opuszczacie T-Mobile?
Pytam, bo ja myślałem o powrocie do nich...
  
 
 
arrowspice 


Klient BT: BitTorrent
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 527
Piw: 216
Wysłany: 2012-02-29, 21:07   

qawert napisał/a:
Z kolei moje pytanie do Was (oczywiście jeżeli nie jest to jakąś tajemnicą ), z jakiego powodu opuściliście/opuszczacie T-Mobile?

To nie tajemnica:
1. kwestia cenników - inni dają taniej
2. zasięg słabszy niż w innych sieciach,
3. po kilkunastu latach ich klient nie może liczyć na żadne przywileje,
4. problemy z roamingiem i brak pomocy ze strony salonu,
Jak dla mnie tyle zupełnie wystarczy.
 
 
 
Na piwo dla autora powyższego posta dotychczas zrzucili się:
  qawert
Wesoł 
[]D [] []V[] []D



Wiek: 24
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 3749
Skąd: [||||____] 40%
Piw: 1870
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2012-03-01, 07:10   

Swojej umowy nie rozwiązałem, z inna to zrobiłem.

ale głownie to:
arrowspice napisał/a:
3. po kilkunastu latach ich klient nie może liczyć na żadne przywileje,

Maja w dupie wieloletnich abonentów. Dają cos tam smiesznego, ale to żenada. Za pizdziec punktów era premia byly smiesze obnizki na telefony itp.
Generalnie niczym nie staraja sie zatrzymac klienta. Gdyby nie to, ze praktycznie cala rodzina ma ere, tfu, tmobile to bym chyba zmienił.

W ogole tmobile sie poslizgnelo na wlasnej kupie po rebrandingu, mysleli ze klienci beda walic drzwiami i oknami po tych reklamach i ofertach a tak sie nie stalo. Teraz z playem walcza na smartfony, ale tak, ze juz ich chcą pozwać do sądu. :D

A prawda jest taka, ze wszedzie nas doją az skwierczy, a ceny tych telefonow sa z kosmosu.
_________________

Dołącz do teamu t.o!|pajacyk.pl|Sprawdź swój sprzęt! NOWE ZAWODY! nie bądź pokraka - używaj subBlacka! usemlow.pl
Proszę nie pisac mi PW dot. serwisu - interesuje mnie to jak zeszłoroczny śnieg na Podlasiu :F
  
 
 
Na piwo dla autora powyższego posta dotychczas zrzucili się:
  qawert
qawert

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 1013
Piw: 245
Wysłany: 2012-03-01, 10:43   

Wesoł napisał/a:
tyle ze druk sobie wzialem z salonu

Byłem w ich salonie i nie dają żadnych druków bo twierdzą że takowych nie mają.

Wesoł napisał/a:
bo oczywiscie tego tam nie mozna zalatwic od reki

A tu odwrotnie, pomogliby napisać (dziewczyna by to sama zrobiła), no i oczywiście by przyjęli i wystawili potwierdzenie że to zrobili.

Wesoł napisał/a:
W ogole tmobile sie poslizgnelo na wlasnej kupie po rebrandingu, mysleli ze klienci beda walic drzwiami i oknami po tych reklamach i ofertach a tak sie nie stalo

Na początku walili, tak że nawet w tych salonach dilerskich było spore zainteresowanie, czyli tak jak zawsze to w takich sytuacjach bywa.
Teraz na kilkanaście stanowisk w ich głównym salonie, w godzinach szczytu tylko trzech klientów i to chyba tak jak ja, żeby tylko coś tam wyjaśnić.

arrowspice napisał/a:
3. po kilkunastu latach ich klient nie może liczyć na żadne przywileje

Wesoł napisał/a:

głownie to:
arrowspice napisał/a:
3. po kilkunastu latach ich klient nie może liczyć na żadne przywileje,

Maja w dupie wieloletnich abonentów. Dają cos tam smiesznego, ale to żenada. Za pizdziec punktów era premia byly smiesze obnizki na telefony itp.
Generalnie niczym nie staraja sie zatrzymac klienta.

Czyli tak jak za czasów Ery :( , bo to był główny powód mojej rezygnacji po zakończonej umowie z nimi.
Myślałem nawet potem trochę, że licząc na to że będą mnie na rękach nosić strzeliłem focha. Fakt faktem jednak, że nie było niczego co dawałoby mi jakieś większe przywileje po kilku latach płacenia haraczu dla nich. Był wtedy taki wyraźny podział na klienta który płaci wysokie rachunki (klient biznesowy miał nawet osobną salę dla siebie), a takiego przeciętnego jak ja. Nawet mi powiedziano że nie przekraczam jakiejś tam kwoty... i to mnie jeszcze bardziej wnerwiło bo liczyłem na to, że chociaż jakieś ochłapy będą dla mnie. To na co liczyłem przy zawarciu umowy na kolejne lata, to ciekawa oferta nowego telefonu. Ciekawy telefon dostałem... w innej sieci bez tych lat... I to mnie jeszcze bardziej zeźliło na Erę.
Szczerze mówiąc, to dopiero sobie teraz to wszystko przypomniałem jak przeczytałem tę ostatnią wypowiedź. :(

Wesoł napisał/a:
A prawda jest taka, ze wszedzie nas doją az skwierczy, a ceny tych telefonow sa z kosmosu.

To niestety jest prawdą, bo o ile wreszcie z innymi rzeczami zbliżyliśmy się do innych, to z cenami telefonów jesteśmy wciąż daleko w tyle, żeby nie napisać gdzie ten "tył" się znajduje.

arrowspice napisał/a:
2. zasięg słabszy niż w innych sieciach

Powiem szczerze, że do tej pory miałem i mam w tym temacie obraz taki:

1. Plus
2. Era
3. Orange
4. Play

Jeżeli jestem w błędzie, to mnie wyprowadźcie (Muzlag wybacz mi że w Twoim temacie swoje dylematy rozstrzygam), bo właśnie zasięg dawnej Ery mnie tu do niej głównie ciągnął.
  
 
 
Wesoł 
[]D [] []V[] []D



Wiek: 24
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 3749
Skąd: [||||____] 40%
Piw: 1870
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2012-03-01, 11:15   

qawert napisał/a:
Na początku walili, tak że nawet w tych salonach dilerskich było spore zainteresowanie, czyli tak jak zawsze to w takich sytuacjach bywa.

ale wejsc do salonu i poobczajac co tam mają za jazzy trendi sluchawki, a wejsc od salonu i podpisac umowe to roznica :P

qawert napisał/a:
jesteśmy wciąż daleko w tyle, żeby nie napisać gdzie ten "tył" się znajduje.

A po co to owijac w bawelne :P Operatorzy mają nas w dupie i traktują jak bydło. Mili sa do momentu złozenia podpisu :]

tmobile ma ostatnio beszczelne praktyki i to mnie wk... do bialosci, jeszcze raz tak zrobią i chyba zloze skarge. To ze ich automaty wychwytuja ze byles wlasnie aktywny bo z kims rozmawiales i po chwili wydzwaniaja z super oferta to jeszcze jakos zrozumiem, ale to ze jak nie odbierzesz to dostajesz wiadomosc ze ktos nagral sie na poczte, odbierasz a tam - prosze czekac na rozmowe z konsultantem - to juz jest łajdacka metoda i ktos za to powinien dostac po mordzie.
Nie bede wspominal o dzwonieniu z zastrzezonego bo to zawsze olewam.

Co do zasiegu ery to generalnie zlego zdania nie mam, w najgorszych zadupiach typu wies w Pieninach zabita dechami lapał i dalo sie rozmawiac, jak skanowalem to byla tylko era i plus. Oczywiscie zdazaja sie wpadki jak np. to ze moj kumpel na parterze w bloku ma słaby zasieg, ale to chyba kazda siec ma gdzieniegdzie słabe punkty.

A z tym drukiem to byl w zasdzie sklep a nie salon i to na dodatek bardzo niekompetentny, ale akurat te druki mieli - moze na zasadzie masz pan kartke i odpieprz sie.
Zdarzaja sie straszne jełopy w tych sklepach, mialem raz tak sytuaje ze zalatwialem nowa umowe dla kogos i siec rodzinną i bylo ustalone wszystko dokladnie ze wzgledu na to, ze ta osoba niedoslyszy, ze nast dnia odbior telefonu i finalizacja sprawy z ustawieniem sieci rodzinnej i dodaniu numeru. I tak to trwalo pare miesiecy az sie skapnelismy ze cos wysokie rachunki i okazalo sie ze pinda w sklepie aktywowala siec a nie wpisala numeru i dzwoniac sobie na luzaka popadlo sie w koszty. Moglem w sumie zalogowac sie i sprawdzic, ale mądry Polak po szkodzie to raz, a dwa nie bralem pod uwage takiej niekompetencji i olewactwa pracownika sklepu :F Napisalem reklamacje ale oczywiscie odrzucili. (liczylem raczej na gest handlowy, bo ciezko to udowodnic było niestety)
_________________

Dołącz do teamu t.o!|pajacyk.pl|Sprawdź swój sprzęt! NOWE ZAWODY! nie bądź pokraka - używaj subBlacka! usemlow.pl
Proszę nie pisac mi PW dot. serwisu - interesuje mnie to jak zeszłoroczny śnieg na Podlasiu :F
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Śledź odpowiedzi w tym temacie

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.2 modified by Nasedo